gadjet

Friday 1 February 2013

alkisah # orang jota bharu sesat ditempat sendiri

   
uuwaaarrr !! malunya sesat kat negeri sendiri . harhar ! malu3  :'> *blushing . hehe . hah ! kau  tahu , semalam aku teman la roomate aku ni shoping barang sikit , alaaaa org nak balek negeri jauhkan . alkisahnya , semua benda ni ak x  rancang pn nak join . and mmg ak xnak ikut . pastu , perasaan empati tetiba membuak-buak . . kesian la plak ,  ok la xpe la a    k join . and kbtulan aku nak bwk dorg ni kenal dataran tok guru mengajar . kt situ bnyak pasar pagi . bak kata hani , pasar islamic . haaaa nak tau knp hanni  roomate aku kata gitu , kene g sendiri la  pasar tu dia buka just pada hari jumaat only and start dri 8 pagi sampai kul 11 je . mmg pesat la org kt situ . ak sebenarnya baru terlintas difikiran nak bwk dorang , sebab aku baru tau dorang tak penah knl tempat tu . tempat tu kat tengah bandar kb tu je .
dah siap jln2 pasar tu kami tuju la ke destinasi yg sepatutnya kami pegi . mmg shoping sakan la budak2 ni . seronok aku tengot . hah ! jgn ckp  tak puas hati . dan yang paling kelakar dan memalukan nya tu , kami g pasar SITI KHADIJAH , sape penah g msti tau pasar tu cmne . ia membulat . so , bnyak sgt tangga . haaaa bila dah abes blanja tu , so abes la duit kan . so kami nak cari ATM . emmm ok jom cari tangga yang dekat ngn bank terus la , aku cakap  kat dorang . so dorang ikut la aku smua . bak kata hanni , kau punya tahap komfiden tu aku sluute dah . mmg tahap max . hahrhar . =D 
------> =)) (budak2 ni gelak)
pusing..punya pusing .. last skali pusing tempat yg sama .  harhar . mmg advanture giler ! mmg kelakar ! =)
kami tak bnyak amik gambar pn .. 
ok look , kalau nampak perbezaan sepanjang perjalanan aku, dari jam9 aku kuar ,
    before vs after  

emm gaya tudung tuh ! hah kau .. sepanjang hari berjalan , jalan , jalan jugak kan , solat jangan lupa . asal nya bukan main indah lagi belit2 tudung . emmmm lepas solat je , xde nak indah2 , main nama belit je .
bila penat dalam kesesatan siti khadijah tu , huh ! lapau  tahap giler , masa tu tengah hari , lau kat sini hari jumaat kedai kebnyakan tutup , so yg aku nmpak just McD je . so kami berehat seketika bersama McD . :joget
 
 











huh ! memag aku jalan je , seronok , xde shoping pun , no mood nak beli ape2 , mood nak jalan je semalam . emm tengot je depa ni beli . harhar  kerenah xleh bla . nasib baik dorang ni ajak aku yang pakar kewangan ni . * mata keatas *
 mood skang # nak tergelak sorang2 bila teringat sal kat pasar siti khadijah and kat bintang fesyen . also at levis . '' LA , ambik gambar kito , '' oloh la bah ''
HUWAAA .. ok , got to go . bye . wasalam .

:(bye3)



No comments:

Post a Comment