gadjet

Saturday 16 February 2013

kak bedah

 
 salam untuk semua .. hi ! lama giler tak update . tapi tangan ni nak je update .
alasan pertama , xde BB . sebab BB kene block . =D heeeeeee . 
yang kedua , xde alasan .
ok , btw , skang ni baru je abis cuti sempena tahun baru cina . seminggu cuti  maaa .
cuti ni just lepas rindu kat adik je  A.K.A kak bedah . 
harharhar . 
lau nak cite sa cuti seminggu ni , xde la g bercuti mana2 . just blek kampung , berdua je ngn naimah naim ni ha .. a.k.a kak bedah hok aloh .
okay kali ni just nak update gambar ..

        
ini dia .. ramai yang kata kami berdua tidak serupa . 
yeke .? 
emm ak pn xtau . 
ada yang cakap ada iras , ada yang cakap x de iras . 
ah okay , whatever .

   
ini maksu aku , sporting giler . dia lah makcik yang paling sporting yg aku ada . 
emmmmh . 
time ni aku kat skolah maksu ak . dia mengajar . tadika .
di suatu hari yang indah , aku hangout ngn adik blek kg arwah nenek . so kami singgah tempat maksu .

  
posing la sikit . ada gaya cikgu tadika x . 


 
ahh ini semua poyo . 

 

 

 

 
emmm kalau diberi pilihan , ak tanak kot jadi cikgu tadika . tak tau kenapa .

 

haaaaa .. that place la i mean . kampung desa taqwa . dikelilingi sawah padi . suasana dia seronok sangat kat sini . tenang setenang tenangnya . seriously . aku suka kg ni . takde bunyi bising kenderaan . lau nak release tension bole la ..

 
aku amik gambar kau ...
 
kau amik gambar aku .. 
ahah , cmtu la gayanya lau jalan berdua je . tapi tak pe enjoy ..
 
ahah , ad gaya guru besar .

#okey dats oll bout aku dan dia -kakbedah-hok'aloh ... #
 wasaalam .. bye . !


2 comments: