gadjet

Thursday 15 August 2013

sapu habuk sattt .

assalamualaikum semua .. for the first thing i just wanna to say ouh kesiannya blog ai . sadis sangat . sungguh lama mendiamkan diri , menyepikan diri . and now , hey ! i'm comes . hurmm bukan merajuk , bukan kesok hati .cuma jari jemari ni dijangkiti '' malastitis'' . ouh ape bole buat . dah jumpa pakar tulang . kesiannya sejak azali lagi penyakit ini sememangnya tiada ubatnya . melainkan .. ahah  , malas la nak sambung , nanti jadi ustazah pulak .

ouhkeyh! by the way , for the way , on the way .. memandangkan skarang ni bulan syawal , bulan kemenangan bagi ummat islam setelah sebulan berpuasa , ai pun nak lah ucap ''hepi eid fitri '' kepada semua ummat islam yang menyambut aidilfitri seluruh dunia . hah ! kau . dunia terus . pas ni xde la yg kecik ati noooor . =)
sepuluh jari ku ini menyusun mohon keampunan jika ada terkasar bahasa, terguris perasaan , semualah .
kepada sahabat handai , spupu spapat smua , dan smua yang mengenali .

oukay , banyak benda yang nak cerita . sampai tak tercerita .
#rindu kawan-kawan-kawan-kaawan
#rindu kenangan iftor , berpuasa . beraya .
#kawen kawan ku
# kawan aku bertunang
#dia dah dapat keje
#dia dapat anak
#rindu adik aku
#kisah raya aku
#kisah sebulan puasa
#kisah 3bulan praktikal aku
#Kisah aku kene marah doctor
#kisah aku gaduh ngn staff
#kisah dia dan aku
#kisah aku ouh .
ouuh yes ! ad korang kisah . ad aku kisah  . okeyh .
ouhhhhh just nak cakap pantas sungguh masa berlalu . yes
*huh *lap peluh

selama berbulan-bulan tak update , huh ! memang lama , nasib baik xlupa password lg . aiseyh .

Di kesempatan ini , aku malas nak ckap panjang , just nak sapu habuk kat blog ni je . fuuuhhhhh ! bnyak habuk . sesarang lelabah bagai .
ok lah , wasalam . bubbye .


No comments:

Post a Comment