gadjet

Monday 30 September 2013

makna tangisan semalam

allah memberikan aku pelangi 

salam bil-khoir dude . =) 
i have passed malaysian nursing board examination!!
alhamdulillah for everything .
 ya-allah , syukur aku pada apa yang telah Engkau berikan pada aku . 
segala kesedihan, kegembiraan, memberi aku untuk mengukir senyuman, 
memberi aku untuk mengeluarkan air mata aku ini . 
segalanya aku bersyukur . 
segalanya mengajar aku erti roda kehidupan . 
aku mengukir senyuman itu kerana-Mu Ya Rabbi . =) 
segala ketentuan adalah diatas kebijaksanaan Mu .
P/S :
 kene sentiasa ingat yang allah itu maha berkuasa.
jangan pernah mengeluh
terima dengan hati yang tenang
sentiasa positive
sentiasa senyum
memaafkan orang lain

30 oktober , tarikh dat make me menangis syukur .
 gembira yang tidak terucap . hanya yang maha mengetahui sahaja yang memahami . 
syukur sekali lagi diatas penganugerahan itu. 
setelah 3 tahun menuntut untuk menduduki peperiksaan lembaga jururawat itu , 
dan akhirnya , inilah hasilnya .

semoga lepas ini Allah mempermudahkan segala urusan aku . ameen .

jutaan terima kasih to all tenaga pengajar .
also to mak ayah, adik2, sahabat handai yang bersama-sama mengharungi liku perjalanan selama 3tahun ini.
terima kasih banyak-banyak-banyak-banyak.
=)
got to go , 
ilalliqa'

No comments:

Post a Comment