gadjet

Friday 6 December 2013

sitibiey punya celita jubahday


salam bil-khoir ! yeaaaah ! konvo berakhir sudah . 
even banyak suka dan dukanya . biasa la kehidupan . normal itu semua . barang yang lepas usah dikenang la kata kau . 
okay , mak aku orang yang paling EXCITED nak g konvo . perasaan seorang ibu la katakan . aku layan je . that is satu anugerah . belajar 3 tahun , siang malam bersengkam mata , suka duka belajar . 
inilah hari yang semua orang tunggu . rezki aku untuk menghadiri majlis yang gah ini ,
 ALHAMDULILLAH ya ALLAH diatas rezki itu . 

(*senyum lebar-lebar*)

detik 28november2013 fly to putrajaya
29november . yeah ! i got the jubah !
xsempat gwa nak tempah baju special bagai . haha 
simple jerh . titik .

hari pengambilan jubah itu , gwa jumpa jembalang syarif ngn hisyam and bella .
ngn dorang jerh yg sempat bergambau-gambau.
sempat gwa masuk taman sat .
akhirnya , sebelum keberangkatan gwa kerumah , jumpa jugak ngn kerabat aku nih . 
even tak cukup ahlinya .

kakak aku sorang nih , lawo . berseri-seri ngn bakal dia .
tapi tak lama jumpa dorang nih , kejup je . 
aiiwah gituuu . cm artis . 
  
detik 1-12-13 . akhirnya tiba . sesi jubah diseragamkan .
bukan nak bangga diri , tp itulah kejujurannya . aku just nak ckp yang aku org paling awal masuk dewan .
 yg merasmikan dewan untuk sesi ketiga la .
huwahuwa . kebetulan spupu gwa jaga event ni jer .
*sebelum meninggalkan dewan*
*jalan-jalan-jalan-jalan*
(mencari kerabat-kerabat gwa teringin nak bergambar sekali)
FAIL . tapi , kat luar dewan jumpa sat je. pastu ilang . 
okay .
3 orang ni je yg aku jumpa .

yang dua org ni plak , duduk bersebelahan dalam dewan . itu yg sempat bergambar tu .

off to out door . sebesar-besar PICC ni , bole s.o.b aku dengan penuhnya org . huh !
mintak diri dulu , nak p lunch . ada org belanja kau .. 
*senyum lebar-lebar*

muka taktau na ckp pape .




dah lewat petang , back to picc nak hantar jubah . 
org special jer bleh masuk bergambar kat koridor picc nih . heeeee


okay sekian dulu cerita jubah . 
peace !

Even banyak perasaan yang aku pendam selama keberadaan kat PUtrajaya nih . tak dapat aku nak ungkap dengan tulisan . hanya hati kecil yang merasakan . titik . hepi . sedih . ia bercampur baur . perasaan yang tidak pernah aku rasakan sebelum-sebelum ini . YAALLAH , besar kuasa Mu menguji hambaMu ini . aku terima dengan tabah hati . 
#kawan baik , xsempat nak borak panjang . bergambar reramai . tiga tahun belajar sebumbung , tapi hari bersejarah ini aku tak dapat jumpa . titik . xnak cakap apa-apa.
 sekian ..........

No comments:

Post a Comment