gadjet

Friday 18 April 2014

sebab aku seorang perempuan


salam aku bersulamkan rindu yang tidak terucap . setelah sekian lama menyepi daripada jemari INI berlari-lari diatas keybord . hari ini , yang membangkitkan aku daripada mimpi yang indah. tapi sayang , tiada perkhabaran baik untuk aku . tetapi perkhabaran yang membuatkan aku terus bangkit dari perasaan yang lara . ya Tuhan, tiada siapa yang bisa memahami . tetapi hanya engkau sahaja bisa memberi aku sedikit daripada kekuatanmu itu kepadaku . cinta yang dianggap anugerah daripada ilahi , di rosakkan dan dimusnahkan dalam diam oleh manusia yang diutuskan oleh allah untuk menguji si ''pencinta'' . itu juga dikatakan anugerah Tuhan . aku terima dengan hati yang terbuka . aku lapangkan dada walau hati terluka. aku cuba untuk ikhlaskan diri . aku cuba .
setelah BERtahun dia menderitakan aku . oh sungguh hebat . setahun aku cuba memahami . setahun dia memberi aku harapan . sekelip mata, hati itu hancur , hanya tinggal DEBU yang MENUNGGU masa untuk ditiup angin . sungguh hebat permainan itu .

lima kali, sehari semalam , aku melabuhkan sujudku , agar Allah itu menunjukan ketentuan sebetul-betul ketentuan . Akhirnya , allah memberi aku  jawapan .
secara matangnya Aku mengalah, dan menarik diri  , even engkau menjadi puncanya . aku sedikit tidak akan pernah menaruh dendam untuk itu . sama sekali tidak . sebab aku juga perempuan . aku akan faham .finish . okayyyyyy X0X0 .
 SEKIAN

No comments:

Post a Comment